Přejít k hlavnímu obsahu
Leon - Ne, 24.10.2021 - 08:00

Emily Hopkins a distortion aneb zkreslený harfy tón

Zvuk harfy patří podle mnoha názorů k nejlibozvučnějším tónům napříč všemi typy nástrojů. Ovšem co zbude z nebeského soundu poté, co jeho signál proženete high-gainovým zkreslením? Tuto otázku si položila americká harfenistka Emily Hopkins, která v kombinaci s pákovou a také modernější pedálovou harfou použila distortion Nepenthes od butikové značky Electrofoods.

Následně je za zmíněný zkreslovač, jenž podobně jako např. drivy Pro Co Rat využívá operační zesilovač LM308, zařazený reverb Walrus Audio Fathom, poté Dandelion Tremolo od Flower Pedals a v závěru i modulační pedál Shallow Water z produkce Fairfield Circuitry.

Druhý záznam je natočen na elektrifikovanou harfu osazenou čtyřmi snímači se samostatnými výstupy – distortion Nepenthes je napojen pouze na snímač pro basové struny, u středních rejstříků byl použit delay Orca od GFI System, na senzor snímající výšky je připojen dozvuk EarthQuaker Devices Ghost Echo a zvuk rezonančního segmentu nástroje rozšiřuje reverb Old Blood Noise Endeavors Dark Star.

Tagy Emily Hopkins EarthQuaker Devices Old Blood Noise Endeavors Walrus Audio Electrofoods
Leon
Ve Frontmanu jsem zodpovědný především za sekci novinek a článků o pódiovém a studiovém gearu známých muzikantů. Léta hraju na kytaru v různých kapelách a tento krásný nástroj také vyučuju.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY