
Athena Chlebová vydala VODSRDCE, klip Večerka vzdává hold pramatce sámošek

Verkauf Musique: Wir leben Ostpunk – víc než dvacet let mícháme němčinu, satiru a punk

Lenka Frízlová a Zdeněk Němec: ReConnect a BATCH je hlavně o networkingu a prožitku
Postpunkoví Lathe Of Heaven vydali sci‑fi deník mezi romantikou a apokalypsou

Nux Amp Academy Stomp: modeler a NAM profiler s algoritmem TSAC-4K

Fuzzy2102: Náš současný jazyk je kytarová indie popová melancholie

Hodně Rychlá Recenze: Taylor Gold Label 514e

Ceny Vinyla rozšiřují záběr: nová města i lokální promotéři

Riffový deník #6: Kytara místo vokálu: Maroon 5 – Animals v metalovém podání

Na kafe s Davidem Pomahačem #136: Jacob Carl Růžička (BE4EIGHT)

Ikonická studia #1: Studio Svárov (Lukáš Martinek)

Helloween jsou giganti i démoni

10 kytaristů, bez kterých by to nešlo: B.B. King

Stratocastery a Telecastery z prémiové edice Fender American Ultra Luxe Vintage

Ozzy a jeho marný boj se synthem ARP

Jakub König radostně oslavuje přítomný okamžik v klipu Metronom

Gibson Films chystá dokumentární seriál o Tonym Iommim

The Hives jedou naplno a rozhodně nehodlají zpomalit

5 způsobů, jak pracovat s dynamikou

Hodně Rychlá Recenze: Flight Pathfinder Tenor TBK

The Music Digest: Hudební filtr Dana Sywaly zve na premiéry, živou hudbu i debaty

JONÁŠ: Je už těch kapel moc? Rozhodně ne. Založil jsem další
Adriana Semlová: Hudba pro mě nikdy nebyla jen kulisa

Ondřej Kyas vydal dvojici alb Nahrávání světa mezi písničkou a tichem