Jak dostat hudbu do médií: první blok panelovek na Festiwallu
Celkem pět výživných panelových diskuzí chystáme ve spolupráci se Svazem autorů a interpretů na letošním Festiwallu v pražských Modřanech. První, páteční dvojblok má téma Jak dostat hudbu do médií.
Do první části si moderátoři Anna Mašátová a Jakub Nový pozvali renomované novináře. Pozvání do panelu přijali generální ředitel Rádia Impuls Jiří Hrabák, programový šéf Radia 1 Zdeněk Lichnovský a šéfredaktor magazínu Headliner Honza Vedral.
Co je a co není komerční hudba? Kdo a jak rozhoduje o tom, jaká hudba bude znít na rozhlasových vlnách a který interpret dostane prostor v médiích? Odpovědi nejen na tyto otázky se vám pokusí v pátek 6. září od 17.45 přinést panel s těmito předními českými osobnostmi mediálního světa.
V druhé části panelovky, která proběhne pod taktovkou šéfredaktora Frontmana Zdeňka Neusara, se o své zkušenosti z oblasti PR podělí Marta Říhová z BrainZone, Štěpánka Batíková z Universal Music a Lukáš Kadeřábek ze Supraphonu.
Jak českým médiím vaši hudbu naservírovat až pod nos a docílit toho, aby se o vás psalo a hráli vás v rádiích? Tahle druhá páteční panelová diskuze, kterou připravujeme na pátek 6. září od 19.00 hodin bude praktickým průvodcem, co všechno pro to musíte udělat a jaká kritéria musíte splnit. Kuchařkou užitečnou pro muzikanty z nezávislé i mainstreamové scény, s konkrétními příklady z praxe od odborníků z předních českých labelů.
Vstup na obě panelovky je stejně jako na celý Festiwall zdarma. Kdo dřív přijde, ten se vleze. Těšíme se!
Pokud jste v článku zaznamenali chybu nebo překlep, dejte nám prosím vědět na e-mail redakce@frontman.cz.